Kontakt: (12) 420-47-67, (12) 298-66-75, (12) 376-09-48

www.oponyserwis.pl Opony samochodowe Pirelli SCORPION STR 205/70 R15

Pirelli SCORPION STR 205/70 R15

Koszty transportu i formy płatności



Koszty i sposoby dostawy

W naszym sklepie transport opon osobowych, motocyklowych,
dostawczych, 4x4 oraz felg jest bezpłatny.


Koszty transportu opon ciężarowych:


  • Opony 17.5" = 30 zł/sztuka
  • Opony ciężarowe od 19.5" wzwyż = 1-4 sztuki - 120 zł

Koszt przesyłki akcesoriów to 20 zł (do 30 kg).



Formy płatności

Aktualnie proponujemy Ci następujące formy płatności:

Przelew - Jest to bardzo wygodna forma płatności, szczególnie przy wpłacaniu wysokich kwot należności. Po przyjęciu Twojego zamówienia do realizacji prześlemy Ci mailem numer konta bankowego, gdzie powinieneś płacić sumę cen zamawianych towarów i kosztów transportu. Gdy pieniądze wpłyną na nasze konto, przekażemy Twoje zamówienie do działu spedycji, skąd zamówiony przez Ciebie towar zostanie wysłany.

Pobranie - Możesz zapłacić gotówką całą należną kwotę przy odbiorze przesyłki od kuriera. Ze względów bezpieczeństwa maksymalna kwota, którą możesz wpłacić za pobraniem, wynosi 6000 zł (do uzgodnienia).

Raty - Skorzystaj z wygodnego systemu płatności ratalnej Santander Consumer Bank S.A.

Szybki przelew/Karta płatnicza (1%) - Możesz zapłacić szybkim przelewem albo kartą kredytową za pośrednictwem systemu Przelewy24. Serwis Przelewy24 udostępnia automatyczne płatności przelewami on-line z ponad 144 banków w Polsce oraz kartami płatniczymi: Visa Classic, Visa Electron, EuroCard/MasterCard, Diners Club, PBK, JCB. Korzystając z tej usługi, znacznie przyspieszasz czas realizacji Swojego zamówienia, gdyż należność za nie wpływa na nasze konto natychmiastowo, a my od razu możemy skierować Twoje zamówienie do dalszej realizacji.

Płatność gotówką przy odbiorze osobistym - Standardowa forma płatności, przyjedź i zapłać na miejscu podczas odbioru towaru.

Powyższe ceny zawierają podatek VAT.

Pirelli Ocena: 4.28

Nazwa marki

Pirelli

Nazwa modelu

SCORPION STR

Kod producenta

1413700

Rodzaj pojazdu

4x4

Rozmiar

205/70 R15

Indeks nośności

96 (do 710kg na oponę)

Indeks prędkości

H (do 210km/h)

Sezon

całoroczne

Informacje producenta

M+S

Cena za szt. (zawiera VAT) Czas realizacji Informacje dodatkowe Ilość  
368.62 zł DOSTAWA 5-7 DNI ROBOCZYCH

Ostatnie 4 opony

Rok produkcji 2012

Ilość sztuk:

Zobacz więcej (rozwiń)

Opis koncernu: Opony marki Pirelli należą do włoskiego koncernu, piątego co do wielkości producenta opon na świecie, z ponad 140 latami tradycji. Opony te głownie kojarzone są ze sportem, od momentu zwycięstwa w rajdzie Pekin-Paryż oraz z Formułą 1. Firma specjalizuje się w produkcji opon samochodowych i motocyklowych. Również znana jest z produkcji kalendarzy. Koncern posiada ponad 24 fabryki w 12 krajach na świecie.

Klasa jakościowa opony: Opony Pirelli to opony należące do najwyższej klasy jakościowej.

Zastosowanie: Pirelli Scorpion STR to opona całoroczna przeznaczona w głównej mierze do samochodów z napędem 4x4 oraz pojazdów typu SUV.

Rodzaj bieżnika: Scorpion STR posiada symetryczna rzeźbę bieżnika.

Charakterystyka: Opona Pirelli Scorpion STR posiada mocną konstrukcję uzyskaną dzięki zastosowaniu podwójnego stalowego opasania, dzięki czemu jest ona przystosowana do podróżowania z dużymi prędkościami, a także ma zwiększoną wytrzymałość na przeciążenia. Bieżnik opony składa się z trzech żeber obwodowych mających na celu zapewnić stabilizację opony, oraz ze wzmocnionych klocków w strefie barkowej. Natomiast przez środkową część bieżnika przebiegają trzy szerokie rowki, których zadaniem jest odprowadzenie wody oraz błota pośniegowego.

Zalety:
    + Szeroki wybór rozmiarów
    + Doskonałe właściwość zimowe i letnie
    + Stosunkowo niska cena

KARTA GWARANCYJNA PIRELLI POLSKA SP. Z O.O.

 

Pirelli Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (dalej zwana Pirelli) gwarantuje, że wszystkie markowe produkty Grupy Pirelli, nabyte bądź to bezpośrednio bądź poprzez autoryzowanego Dealera Pirelli, które są zamontowane w samochodach osobowych, furgonetkach, lekkich cieężarówkach, samochodach ciężarowych i motocyklach są dostarczane bez wad produkcyjnych lub materiałowych, które powodowałyby, iż produkty te nie nadawałyby się do normalnego użytku i będą mogły być przyjęte do badania przez autoryzowany personel techniczny Pirelli w okresie 5 lat (60 miesiecy) od daty produkcji, umieszczonej w oznakowaniu wg DOT.

Gwarancja znajdzie zastosowanie pod warunkiem, że Pirelli otrzyma wniosek o zbadanie opony / formularz reklamacyjny, wypełniony we wszystkich rubrykach, oraz udostępni produkt na potrzeby badania wykonywanego przez autoryzowany personel techniczny.

Wyłaczenia spod Gwarancji:

- Opony przemontowane z pojazdu, na którym zostały oryginalnie zainstalowane.

- Opony, które były bieżnikowane, których bieżnik był pogłębiany lub naprawiane przez osobę trzecią.

- Opony, które zostały zmodyfikowane poprzez dodanie lub usunięcie materiału lub zmodyfikowane w celu zmiany ich wyglądu.

- Opony, w które wprowadzono płyn do wyważania lub uszczelniający albo opony, w których do napompowania posłużyła inna substancja niż powietrze lub azot.

- Opony używane w wyścigach samochodowych lub innych samochodowych imprezach sportowych.

- Opony, które stały sie niezdatne do użytku na skutek użytkowania w sposób sprzeczny z instrukcją lub zaleceniami producenta opon lub obręczy, włączając w to niewłaściwy indeks prędkości, indeks nośności, przeładowanie, niewłaściwy rozmiar i niewłaściwe zastosowanie.

- Anomalie w prowadzeniu pojazdu lub wibracje pojazdu, w sytuacji gdy pojazd nie może być udostępniony na żądanie Pirelli do dalszych badań.

- Opony, które stały się niezdatne do użytku na skutek mechanicznych nieprawidłowości w pojeździe, takich jak niesprawność elementów podwozia (w tym nieprawidłowe parametry regulacyjne/wymiarowe), niepełna sprawność układu hamulcowego, nieprawidłowo działajace amortyzatory, felgi niezgodne ze specyfikacją producenta pojazdu/opon.

- Opony, które osiągneły minimalną dopuszczalną prawem głębokość bieżnika.

- Opony uszkodzone przez ogień, czynniki klimatyczne, korozje, akty wandalizmu, wypadki, łańcuchy śnieżne, kradzież, jazdę ze zbyt niskim lub zbyt wysokim ciśnieniem powietrza, uszkodzenia powstałe podczas serwisowania.

- Opony zniekształcone na skutek niewłaściwego transportu lub przechowywania.

- Opony, które stały się niezdatne do użytku na skutek uszkodzeń w trakcie eksploatacji (na przykład gwoździe, szkło, obiekty metalowe) lub inne przebicia, rozdarcia, otarcia lub uderzenia.

- Opony uszkodzone na skutek niewłaściwego montażu / demontażu.

- Opony uszkodzone podczas świadczonych usług serwisowych - na przykład montaż/demontaż, wyważanie, regulacja kół jezdnych.

- Opony, których znak towarowy, numer seryjny lub DOT zostały starte lub nosza ślady manipulacji.

 

Niniejsza gwarancja jest jedyną gwarancją udzieloną przez Pirelli i nie istnieje żadna inna wyraźna lub dorozumiana gwarancja przydatności handlowej produktów lub przydatności produktów do określonego celu. Niniejsza gwarancja nie może być zmieniona przez żadną osobę, w szczególności przez autoryzowanego Dealera Pirelli lub przez Producenta Samochodów lub przez Sprzedawcę Samochodów, w zakresie nałożenia jakichkolwiek innych obowiazków w związku z oponami marki Pirelli.

Jeśli ujawni się jakakolwiek wada produktu, Pirelli nie będzie zobowiazana do podejmowania żadnych innych działań niż te zastrzeżone w niniejszej gwarancji. Wszelkie inne środki prawne przeciwko Pirelli są wyłączone w maksymalnym zakresie na jaki zezwalają przepisy prawa, w szczególnosci Pirelli nie będzie ponosić odpowiedzialności za szkody wtórne lub przypadkowe (takie jak utrata wartości pojazdu, strata czasu, niedogodność) wynikłe z wad produktów.

Warszawa, dnia 1 maja 2014 r.

 

 

SUPLEMENT DO KARTY GWARANCYJNEJ PIRELLI POLSKA SP. Z O.O.

 

I. POSTANOWIENIA WSTEPNE

a. Niniejszy dokument stanowi uzupełnienie do „Karty gwarancyjnej Pirelli” w zakresie zasad i procedury rozpatrywania roszczeń z gwarancji.

b. Niniejszy dokument stanowi integralną cześć „Karty gwarancyjnej Pirelli”.

 

II. ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

a. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać dokonane w miejscu zakupu opony, bedącym autoryzowanym punktem sprzedaży Pirelli. W pozostałych przypadkach zgłoszenie musi zostać dokonane:

- w jednym z autoryzowanych punktów sprzedaży opon, których lista dostępna jest na stronie internetowej www.pirelli.pl

- w punkcie zakupu pojazdu, o ile reklamacja dotyczy opon stanowiących wyposażenie fabryczne nowego pojazdu (OE).

b. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać dokonane w obecności upoważnionego pracownika autoryzowanego punktu sprzedaży opon.

c. Warunki rozpatrzenia reklamacji sa następujące:

- opona z podejrzeniem wady powinna zostać dostarczona na koszt uprawnionego z tytułu Gwarancji (dalej zwany „Beneficjentem Gwarancji”) do punktu zakupu wraz z dowodem zakupu w celu ustalenia ceny, jak i źródła sprzedaży;

- formularz reklamacyjny Pirelli powinien zostać wypełniony przez upoważnionego przedstawiciela autoryzowanego punktu sprzedaży opon i podpisany przez Beneficjenta Gwarancji w celu zarejestrowania reklamacji,

- opona z podejrzeniem wady będzie następnie przewieziona wraz z oryginałem podpisanego formularza reklamacyjnego do Centrum Diagnostycznego Pirelli.

d. Opona z podejrzeniem wady, która to wada z racji swego charakteru ujawnia się od początku eksploatacji opony (np. ściąganie pojazdu z prostoliniowego toru jazdy, wibracje pojazdu, głośna praca opony, drgania itp), powinna zostać zgłoszona niezwłocznie po jej zamontowaniu lub stwierdzeniu wadliwości, jednak nie później niż nastąpi 10% zużycia oryginalnej głebokości bieżnika.

e. Na żądanie Pirelli, pojazd, w którym opony były zamontowane, musi zostać udostępniony dla celów sprawdzenia stanu technicznego przez personel techniczny Pirelli.

 

III. TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI

a. Decyzja Pirelli o uznaniu badź odrzuceniu reklamacji powinna zostać podjęta w ciągu 30 dni roboczych od daty złożenia reklamacji w sposób opisany wyżej i jest ona ostateczna. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Pirelli dokona rozliczenia bez zbędnej zwłoki, za pośrednictwem autoryzowanego punktu sprzedaży opon.

b. Po wykonaniu badań opon, skierowanych do badania do Pirelli przez Beneficjenta Gwarancji, jest on powiadamiany o ich wyniku drukiem „WYNIK BADANIA OPON”.

 

IV. ODRZUCENIE REKLAMACJI

a. Jakikolwiek komentarz słowny, zamieszczony w ostatniej (siódmej) kolumnie druku „WYNIK BADANIA OPON” oznacza, iż reklamacja została odrzucona. W takim przypadku opony są deponowane przez Pirelli w „Strefie reklamacyjnej Pirelli”, mieszczącej sie w firmie Fiege Sp. z o.o., ul. Ługowa 85; 96-320 Mszczonów, tel 46 857 60 00 nr wew. od 151 do 154, czynnej w dniach od poniedziałku do piatku w godz. od 9.00 do 16.00.

b. Beneficjent Gwarancji może, w okresie 30 dni od daty powiadomienia go o odrzuceniu reklamacji odebrać opony na swój koszt i ryzyko z miejsca, w którym ąa zdeponowane (Fiege Sp. z o.o.). Po tym terminie badane opony poddane będą utylizacji bez jakichkolwiek dodatkowych powiadomień.

c. Aby odebrać opony koniecznym jest (pod rygorem odmowy wydania opon), aby Beneficjent Gwarancji:

- stawił się i odebrał opony z miejsca ich zdeponowania (Fiege Sp. z o.o.) we własnym zakresie lub na swój koszt i ryzyko wybrał przewoźnika (np. firma kurierska, inna osoba fizyczna itp), który dokona przewozu opon z miejsca ich zdeponowania (Fiege Sp. z o.o.) do miejsca wyznaczonego przez Beneficjenta Gwarancji (adres dostawy). Beneficjent Gwarancji lub wybrany przez niego przewoźnik musi posiadać następujące informacje: adres Fiege Sp. z o.o., adres dostawy oraz oznakowanie opon z roszczenia oddalonego (wg trzeciej kolumny Wyniku Badania Opon), oraz

- powiadomił Pirelli, na co najmniej 2 dni robocze przed planowanym dniem odbioru opon Fiege Sp. z o.o., droga mailowa (bok.poland@pirelli.com) lub faksowa (22 – 517 10 82 – w tym przypadku po wysłaniu faksu prosi się o potwierdzenie czytelnosci przekazu faksowego dzwoniąc na numer 22 517 10 10 w. 1) o zamiarze odbioru własnego opon, obligatoryjnie podając oznakowanie przeznaczonych do odbioru opon, dane wybranego przewoźnika, adres dostawy oraz datę planowanego odbioru opon z Fiege sp. z o.o.

 

V. WYŁĄCZENIA

a. Niniejsza Gwarancja nie ma zastosowania do opon, które zostały zakupione poza Terytorium RP oraz do opon, które nie występują w ofercie handlowej Pirelli Polska Sp. z o.o.

b. Poza rozliczeniem gwarancji opisanym w punkcie VII poniżej, Pirelli nie pokrywa żadnych innych kosztów związanych z wadliwą oponą, w szczególności ale nie wyłącznie Pirelli nie pokrywa szkód spowodowanych okresową niesprawnością pojazdu, niedogodnościami lub trudnościami ani kosztów związanych ze złożeniem reklamacji. Gwarancja nie obejmuje utraconych korzyści.

 

VI. NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ

a. Niniejsza Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień (wykonywanych w stosunku do sprzedawcy) Kupującego będącego konsumentem wynikających z niezgodności towaru z umową, zgodnie z właściwymi przepisami prawa.

 

VII. ZASADY ROZLICZANIA GWARANCJI

a. Na podstawie niniejszej Gwarancji, Pirelli zobowiązuje się, że w przypadku uznanych przez siebie reklamacji, według swojego wyboru:

- naprawi bądź wymieni oponę na swój koszt lub

- zagwarantuje Beneficjentowi Gwarancji zwrot ceny sprzedaży zapłaconej za oponę, przy czym Pirelli ma prawo pomniejszyć kwotę zwrotu o część ceny zakupu opony uzależnioną od stopnia zużycia opony, powstałego do czasu rozpatrzenia reklamacji (wyliczenie w oparciu o pozostałą głebokość bieżnika).

b. Rozliczenie gwarancji następuje za pośrednictwem autoryzowanego punktu sprzedaży Pirelli.

Zadaj pytanie o produkt: Pirelli SCORPION STR 205/70 R15
Adres e-mail
Wiadomość

Opinie dla produktu Pirelli SCORPION STR 205/70 R15

Dodaj opinię »
  • 3.19

    zagi123 2012-09-25 17:46:53

    • Szczegółowe oceny

    • Komfort:

      2.00

    • Jazda na suchej nawierzchni:

      3.75

    • Jazda na mokrej nawierzchni:

      3.75

    • Jazda na śniegu:

      2.83

    • Dodatkowe informacje

    • Przejechany dystans:

      od 20.000 do 30.000

    • Styl jazdy:

      Umiarkowany

    • Okres użytkowania:

      Pierwszy sezon

    • Czy polceiłbyś tą oponę:

      tak

Opinia użytkownika

są niezłe
  • 5.38

    Seb 2011-11-30 12:55:53

    • Szczegółowe oceny

    • Komfort:

      5.00

    • Jazda na suchej nawierzchni:

      5.75

    • Jazda na mokrej nawierzchni:

      5.50

    • Jazda na śniegu:

      5.17

    • Dodatkowe informacje

    • Przejechany dystans:

      od 20.000 do 30.000

    • Styl jazdy:

      Umiarkowany

    • Okres użytkowania:

      Pierwszy sezon

    • Czy polceiłbyś tą oponę:

      tak

Opinia użytkownika

Opony bardzo dobre. Nie wiem jak się spisują przy napędzie na jednej osi, ale przy 4x4 jest naprawdę dobrze. Jak dla mnie idealnie wyważone opony na cały sezon. Zimowa jazda po 'lekkich bezdrożach' Bieszczad pokazała, że opona potrafi niejednokrotnie uratować 'tyłek' i nie zmusza tak często do zakładania łańcuchów. Jeżdżą na Freelanderze, wcześniej na kółkach były Pirelli Scorpion ST 225/55R17, teraz są STR. Mimo wszystko ST były lepsze w okresie zimowym ( lepsze zachowanie na śniegu w czasie ruszania ).
Wybierz ilość produktów i następnie oblicz ratę:
368.62 ilość
  • Opis
  • Gwarancja

    KARTA GWARANCYJNA PIRELLI POLSKA SP. Z O.O.

     

    Pirelli Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (dalej zwana Pirelli) gwarantuje, że wszystkie markowe produkty Grupy Pirelli, nabyte bądź to bezpośrednio bądź poprzez autoryzowanego Dealera Pirelli, które są zamontowane w samochodach osobowych, furgonetkach, lekkich cieężarówkach, samochodach ciężarowych i motocyklach są dostarczane bez wad produkcyjnych lub materiałowych, które powodowałyby, iż produkty te nie nadawałyby się do normalnego użytku i będą mogły być przyjęte do badania przez autoryzowany personel techniczny Pirelli w okresie 5 lat (60 miesiecy) od daty produkcji, umieszczonej w oznakowaniu wg DOT.

    Gwarancja znajdzie zastosowanie pod warunkiem, że Pirelli otrzyma wniosek o zbadanie opony / formularz reklamacyjny, wypełniony we wszystkich rubrykach, oraz udostępni produkt na potrzeby badania wykonywanego przez autoryzowany personel techniczny.

    Wyłaczenia spod Gwarancji:

    - Opony przemontowane z pojazdu, na którym zostały oryginalnie zainstalowane.

    - Opony, które były bieżnikowane, których bieżnik był pogłębiany lub naprawiane przez osobę trzecią.

    - Opony, które zostały zmodyfikowane poprzez dodanie lub usunięcie materiału lub zmodyfikowane w celu zmiany ich wyglądu.

    - Opony, w które wprowadzono płyn do wyważania lub uszczelniający albo opony, w których do napompowania posłużyła inna substancja niż powietrze lub azot.

    - Opony używane w wyścigach samochodowych lub innych samochodowych imprezach sportowych.

    - Opony, które stały sie niezdatne do użytku na skutek użytkowania w sposób sprzeczny z instrukcją lub zaleceniami producenta opon lub obręczy, włączając w to niewłaściwy indeks prędkości, indeks nośności, przeładowanie, niewłaściwy rozmiar i niewłaściwe zastosowanie.

    - Anomalie w prowadzeniu pojazdu lub wibracje pojazdu, w sytuacji gdy pojazd nie może być udostępniony na żądanie Pirelli do dalszych badań.

    - Opony, które stały się niezdatne do użytku na skutek mechanicznych nieprawidłowości w pojeździe, takich jak niesprawność elementów podwozia (w tym nieprawidłowe parametry regulacyjne/wymiarowe), niepełna sprawność układu hamulcowego, nieprawidłowo działajace amortyzatory, felgi niezgodne ze specyfikacją producenta pojazdu/opon.

    - Opony, które osiągneły minimalną dopuszczalną prawem głębokość bieżnika.

    - Opony uszkodzone przez ogień, czynniki klimatyczne, korozje, akty wandalizmu, wypadki, łańcuchy śnieżne, kradzież, jazdę ze zbyt niskim lub zbyt wysokim ciśnieniem powietrza, uszkodzenia powstałe podczas serwisowania.

    - Opony zniekształcone na skutek niewłaściwego transportu lub przechowywania.

    - Opony, które stały się niezdatne do użytku na skutek uszkodzeń w trakcie eksploatacji (na przykład gwoździe, szkło, obiekty metalowe) lub inne przebicia, rozdarcia, otarcia lub uderzenia.

    - Opony uszkodzone na skutek niewłaściwego montażu / demontażu.

    - Opony uszkodzone podczas świadczonych usług serwisowych - na przykład montaż/demontaż, wyważanie, regulacja kół jezdnych.

    - Opony, których znak towarowy, numer seryjny lub DOT zostały starte lub nosza ślady manipulacji.

     

    Niniejsza gwarancja jest jedyną gwarancją udzieloną przez Pirelli i nie istnieje żadna inna wyraźna lub dorozumiana gwarancja przydatności handlowej produktów lub przydatności produktów do określonego celu. Niniejsza gwarancja nie może być zmieniona przez żadną osobę, w szczególności przez autoryzowanego Dealera Pirelli lub przez Producenta Samochodów lub przez Sprzedawcę Samochodów, w zakresie nałożenia jakichkolwiek innych obowiazków w związku z oponami marki Pirelli.

    Jeśli ujawni się jakakolwiek wada produktu, Pirelli nie będzie zobowiazana do podejmowania żadnych innych działań niż te zastrzeżone w niniejszej gwarancji. Wszelkie inne środki prawne przeciwko Pirelli są wyłączone w maksymalnym zakresie na jaki zezwalają przepisy prawa, w szczególnosci Pirelli nie będzie ponosić odpowiedzialności za szkody wtórne lub przypadkowe (takie jak utrata wartości pojazdu, strata czasu, niedogodność) wynikłe z wad produktów.

    Warszawa, dnia 1 maja 2014 r.

     

     

    SUPLEMENT DO KARTY GWARANCYJNEJ PIRELLI POLSKA SP. Z O.O.

     

    I. POSTANOWIENIA WSTEPNE

    a. Niniejszy dokument stanowi uzupełnienie do „Karty gwarancyjnej Pirelli” w zakresie zasad i procedury rozpatrywania roszczeń z gwarancji.

    b. Niniejszy dokument stanowi integralną cześć „Karty gwarancyjnej Pirelli”.

     

    II. ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

    a. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać dokonane w miejscu zakupu opony, bedącym autoryzowanym punktem sprzedaży Pirelli. W pozostałych przypadkach zgłoszenie musi zostać dokonane:

    - w jednym z autoryzowanych punktów sprzedaży opon, których lista dostępna jest na stronie internetowej www.pirelli.pl

    - w punkcie zakupu pojazdu, o ile reklamacja dotyczy opon stanowiących wyposażenie fabryczne nowego pojazdu (OE).

    b. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać dokonane w obecności upoważnionego pracownika autoryzowanego punktu sprzedaży opon.

    c. Warunki rozpatrzenia reklamacji sa następujące:

    - opona z podejrzeniem wady powinna zostać dostarczona na koszt uprawnionego z tytułu Gwarancji (dalej zwany „Beneficjentem Gwarancji”) do punktu zakupu wraz z dowodem zakupu w celu ustalenia ceny, jak i źródła sprzedaży;

    - formularz reklamacyjny Pirelli powinien zostać wypełniony przez upoważnionego przedstawiciela autoryzowanego punktu sprzedaży opon i podpisany przez Beneficjenta Gwarancji w celu zarejestrowania reklamacji,

    - opona z podejrzeniem wady będzie następnie przewieziona wraz z oryginałem podpisanego formularza reklamacyjnego do Centrum Diagnostycznego Pirelli.

    d. Opona z podejrzeniem wady, która to wada z racji swego charakteru ujawnia się od początku eksploatacji opony (np. ściąganie pojazdu z prostoliniowego toru jazdy, wibracje pojazdu, głośna praca opony, drgania itp), powinna zostać zgłoszona niezwłocznie po jej zamontowaniu lub stwierdzeniu wadliwości, jednak nie później niż nastąpi 10% zużycia oryginalnej głebokości bieżnika.

    e. Na żądanie Pirelli, pojazd, w którym opony były zamontowane, musi zostać udostępniony dla celów sprawdzenia stanu technicznego przez personel techniczny Pirelli.

     

    III. TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI

    a. Decyzja Pirelli o uznaniu badź odrzuceniu reklamacji powinna zostać podjęta w ciągu 30 dni roboczych od daty złożenia reklamacji w sposób opisany wyżej i jest ona ostateczna. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Pirelli dokona rozliczenia bez zbędnej zwłoki, za pośrednictwem autoryzowanego punktu sprzedaży opon.

    b. Po wykonaniu badań opon, skierowanych do badania do Pirelli przez Beneficjenta Gwarancji, jest on powiadamiany o ich wyniku drukiem „WYNIK BADANIA OPON”.

     

    IV. ODRZUCENIE REKLAMACJI

    a. Jakikolwiek komentarz słowny, zamieszczony w ostatniej (siódmej) kolumnie druku „WYNIK BADANIA OPON” oznacza, iż reklamacja została odrzucona. W takim przypadku opony są deponowane przez Pirelli w „Strefie reklamacyjnej Pirelli”, mieszczącej sie w firmie Fiege Sp. z o.o., ul. Ługowa 85; 96-320 Mszczonów, tel 46 857 60 00 nr wew. od 151 do 154, czynnej w dniach od poniedziałku do piatku w godz. od 9.00 do 16.00.

    b. Beneficjent Gwarancji może, w okresie 30 dni od daty powiadomienia go o odrzuceniu reklamacji odebrać opony na swój koszt i ryzyko z miejsca, w którym ąa zdeponowane (Fiege Sp. z o.o.). Po tym terminie badane opony poddane będą utylizacji bez jakichkolwiek dodatkowych powiadomień.

    c. Aby odebrać opony koniecznym jest (pod rygorem odmowy wydania opon), aby Beneficjent Gwarancji:

    - stawił się i odebrał opony z miejsca ich zdeponowania (Fiege Sp. z o.o.) we własnym zakresie lub na swój koszt i ryzyko wybrał przewoźnika (np. firma kurierska, inna osoba fizyczna itp), który dokona przewozu opon z miejsca ich zdeponowania (Fiege Sp. z o.o.) do miejsca wyznaczonego przez Beneficjenta Gwarancji (adres dostawy). Beneficjent Gwarancji lub wybrany przez niego przewoźnik musi posiadać następujące informacje: adres Fiege Sp. z o.o., adres dostawy oraz oznakowanie opon z roszczenia oddalonego (wg trzeciej kolumny Wyniku Badania Opon), oraz

    - powiadomił Pirelli, na co najmniej 2 dni robocze przed planowanym dniem odbioru opon Fiege Sp. z o.o., droga mailowa (bok.poland@pirelli.com) lub faksowa (22 – 517 10 82 – w tym przypadku po wysłaniu faksu prosi się o potwierdzenie czytelnosci przekazu faksowego dzwoniąc na numer 22 517 10 10 w. 1) o zamiarze odbioru własnego opon, obligatoryjnie podając oznakowanie przeznaczonych do odbioru opon, dane wybranego przewoźnika, adres dostawy oraz datę planowanego odbioru opon z Fiege sp. z o.o.

     

    V. WYŁĄCZENIA

    a. Niniejsza Gwarancja nie ma zastosowania do opon, które zostały zakupione poza Terytorium RP oraz do opon, które nie występują w ofercie handlowej Pirelli Polska Sp. z o.o.

    b. Poza rozliczeniem gwarancji opisanym w punkcie VII poniżej, Pirelli nie pokrywa żadnych innych kosztów związanych z wadliwą oponą, w szczególności ale nie wyłącznie Pirelli nie pokrywa szkód spowodowanych okresową niesprawnością pojazdu, niedogodnościami lub trudnościami ani kosztów związanych ze złożeniem reklamacji. Gwarancja nie obejmuje utraconych korzyści.

     

    VI. NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ

    a. Niniejsza Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień (wykonywanych w stosunku do sprzedawcy) Kupującego będącego konsumentem wynikających z niezgodności towaru z umową, zgodnie z właściwymi przepisami prawa.

     

    VII. ZASADY ROZLICZANIA GWARANCJI

    a. Na podstawie niniejszej Gwarancji, Pirelli zobowiązuje się, że w przypadku uznanych przez siebie reklamacji, według swojego wyboru:

    - naprawi bądź wymieni oponę na swój koszt lub

    - zagwarantuje Beneficjentowi Gwarancji zwrot ceny sprzedaży zapłaconej za oponę, przy czym Pirelli ma prawo pomniejszyć kwotę zwrotu o część ceny zakupu opony uzależnioną od stopnia zużycia opony, powstałego do czasu rozpatrzenia reklamacji (wyliczenie w oparciu o pozostałą głebokość bieżnika).

    b. Rozliczenie gwarancji następuje za pośrednictwem autoryzowanego punktu sprzedaży Pirelli.

  • Zadaj pytanie
  • Oceny i opinie
  • Raty Santander
kleber micheline yokohama dunlop hankook firestone unirolay toyo pirelli vredestein
facebook

Bridgestone Firestone 

OK, zamykam

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie »