www.oponyserwis.pl Opony samochodowe Point S 4 SEASONS 2 195/65 R15

Point S 4 SEASONS 2 195/65 R15

Koszty transportu i formy płatności



Koszty i sposoby dostawy

W naszym sklepie transport opon osobowych, motocyklowych,
dostawczych, 4x4 oraz felg jest bezpłatny.


Koszty transportu opon ciężarowych:


  • Opony 17.5" = 30 zł/sztuka
  • Opony ciężarowe od 19.5" wzwyż = 1-4 sztuki - 120 zł

Koszt przesyłki akcesoriów to 20 zł (do 30 kg).



Formy płatności

Aktualnie proponujemy Ci następujące formy płatności:

Przelew - Jest to bardzo wygodna forma płatności, szczególnie przy wpłacaniu wysokich kwot należności. Po przyjęciu Twojego zamówienia do realizacji prześlemy Ci mailem numer konta bankowego, gdzie powinieneś płacić sumę cen zamawianych towarów i kosztów transportu. Gdy pieniądze wpłyną na nasze konto, przekażemy Twoje zamówienie do działu spedycji, skąd zamówiony przez Ciebie towar zostanie wysłany.

Pobranie - Możesz zapłacić gotówką całą należną kwotę przy odbiorze przesyłki od kuriera. Ze względów bezpieczeństwa maksymalna kwota, którą możesz wpłacić za pobraniem, wynosi 6000 zł (do uzgodnienia).

Raty - Skorzystaj z wygodnego systemu płatności ratalnej Santander Consumer Bank S.A.

Szybki przelew/Karta płatnicza (1%) - Możesz zapłacić szybkim przelewem albo kartą kredytową za pośrednictwem systemu Przelewy24. Serwis Przelewy24 udostępnia automatyczne płatności przelewami on-line z ponad 144 banków w Polsce oraz kartami płatniczymi: Visa Classic, Visa Electron, EuroCard/MasterCard, Diners Club, PBK, JCB. Korzystając z tej usługi, znacznie przyspieszasz czas realizacji Swojego zamówienia, gdyż należność za nie wpływa na nasze konto natychmiastowo, a my od razu możemy skierować Twoje zamówienie do dalszej realizacji.

Płatność gotówką przy odbiorze osobistym - Standardowa forma płatności, przyjedź i zapłać na miejscu podczas odbioru towaru.

Powyższe ceny zawierają podatek VAT.

Point S Ocena: 0.00

Nazwa marki

Point S

Nazwa modelu

4 SEASONS 2

Kod producenta

15553710000

Rodzaj pojazdu

Osobowy

Rozmiar

195/65 R15

Indeks nośności

91 (do 615kg na oponę)

Indeks prędkości

H (do 210km/h)

Sezon

całoroczne

Informacje producenta

-

Cena za szt. (zawiera VAT) Czas realizacji Informacje dodatkowe Ilość  
181.54 zł WYSYŁKA 1-2 DNI ROBOCZYCH

Rok produkcji 2020

Ilość sztuk:

Zobacz więcej (rozwiń)

Gwarancja dla opon marki PointS
I. Firma Continental Opony Polska Sp. z o.o. (zwana dalej COP) gwarantuje, że wszystkie nowe opony dostarczone i oznakowane nazwą firmy Continental lub innym chronionym znakiem należącym do koncernu Continental wraz z zakodowanym nr DOT i/lub nr seryjnym są wolne od wad w okresie gwarancyjnym, o którym mowa w pkt. II oraz pkt.VI i mogą być użytkowane w celach do jakich są przeznaczone.

II. Bieg okresu gwarancyjnego w każdym przypadku nie może zakończyć się później niż z upływem 60-ciu miesięcy od daty produkcji oznakowanej z boku opony w numerze DOT lub w numerze seryjnym.

III. Ewentualne reklamacje winny być zgłaszane poprzez dostarczenie kwestionowanych opon do jednego z upoważnionych przez COP Punktów Obsługi Gwarancyjnej. Data pozostawienia opon do dyspozycji Punktu Obsługi Gwarancyjnej jest równoznaczna z datą rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

IV. Reklamacja będzie rozpatrzona w oparciu o wyniki badania kwestionowanej opony i przedstawionych dokumentów.

V. COP załatwi reklamację na wadliwe opony według własnego uznania tj.:

1. dostarczy opony bez wad lub udzieli odpowiedniej ulgi na zakup nowych opon.
2. zwróci odpowiednią część ceny według obowiązującego w dniu przyjęcia reklamacji zalecanego cennika COP lub w uzasadnionych przypadkach całość ceny kupna.

VI. Okres gwarancji trwa od daty zakupu nowej opony lub nowego samochodu, udokumentowanej odpowiednim dowodem zakupu, do czasu gdy bieżnik w oponie stanie się płytszy niż 1,6 mm lub osiągnie miejsce oznaczone TWI. Za wyjątkiem przypadków, o których mowa poniżej w pkt.VII, rekompensatę z tytułu gwarancji przyznaje się do wysokości ograniczonej poprzez odliczenie wartości zużycia reklamowanej opony.

VII. Konsumentom przyznaje się w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu nowej opony lub nowego samochodu - o ile nie upłynął jeszcze okres gwarancyjny ustalony według postanowień pkt II i pkt VI:
a) rekompensatę za wadliwą oponę w wysokości 100%
b) rekompensatę za montaż i demontaż opony według stawek określonych przez COP (nie dotyczy opon z OE)

VIII. Na wniosek reklamującego COP zrekompensuje kupno dętki i/lub ochraniacza, jeżeli ich uszkodzenie nastąpi w wyniku wady opony.

IX. COP nie odpowiada za uszkodzenia wynikające z:

* nieprawidłowego przechowywania opon
* założenia opony na obręcz o nieodpowiednim rozmiarze lub typie, bądź na obręcz, która jest uszkodzona i/lub skorodowana
* użycie nieprawidłowego wymiaru dętki lub zaworu, używania opony niezgodnie z jej przeznaczeniem lub parametrami technicznymi
* uszkodzenia opony w związku z nieprawidłowym montażem lub demontażem
* przedwczesnego lub nieregularnego zużycia spowodowanego złym stanem technicznym pojazdu (niewyważenie, uszkodzone hamulce, zawieszenie itp.)
* eksploatacji opon z nieodpowiednim ciśnieniem wewnętrznym w porównaniu ze specyfikacją podaną w instrukcji obsługi i/lub ze specyfikacją techniczną producenta opon
* mechanicznego lub chemicznego uszkodzenia opon, sportowej eksploatacji opon (wyścigi, rajdy)
* uszkodzenia opony w związku z wystąpieniem innych okoliczności (pożar, wypadek, przegrzanie, siła wyższa, itp.)
* używania opon poniżej dopuszczalnej głębokości bieżnika
* naprawiania opony (wulkanizacja) poza producentem
* przeciążania pojazdu
* uszkodzenia obcym przedmiotem między dwoma kołami (koła bliźniacze)

X. COP nie pokrywa odszkodowania za straty czasu i niewygody wynikające z przestoju pojazdu oraz inne szkody będące następstwem wady opony.

XI. Nie podlega reklamacji opona, która nie posiada numeru DOT l/lub numeru seryjnego.

XII. Wszelkie reklamacje mogą być składane w każdym punkcie dilerskim danej marki opon lub bezpośredni w siedzibie Gwaranta, według wyboru Klienta, na podstawie dowodu zakupu.

Zadaj pytanie o produkt: Point S 4 SEASONS 2 195/65 R15
Adres e-mail
Wiadomość

Opinie dla produktu Point S 4 SEASONS 2 195/65 R15

Dodaj opinię »

Ten produkt nie ma jeszcze opinii. Bądź pierwszym, który ją doda!

Wybierz ilość produktów i następnie oblicz ratę:
181.54 ilość
  • Gwarancja

    Gwarancja dla opon marki PointS
    I. Firma Continental Opony Polska Sp. z o.o. (zwana dalej COP) gwarantuje, że wszystkie nowe opony dostarczone i oznakowane nazwą firmy Continental lub innym chronionym znakiem należącym do koncernu Continental wraz z zakodowanym nr DOT i/lub nr seryjnym są wolne od wad w okresie gwarancyjnym, o którym mowa w pkt. II oraz pkt.VI i mogą być użytkowane w celach do jakich są przeznaczone.

    II. Bieg okresu gwarancyjnego w każdym przypadku nie może zakończyć się później niż z upływem 60-ciu miesięcy od daty produkcji oznakowanej z boku opony w numerze DOT lub w numerze seryjnym.

    III. Ewentualne reklamacje winny być zgłaszane poprzez dostarczenie kwestionowanych opon do jednego z upoważnionych przez COP Punktów Obsługi Gwarancyjnej. Data pozostawienia opon do dyspozycji Punktu Obsługi Gwarancyjnej jest równoznaczna z datą rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

    IV. Reklamacja będzie rozpatrzona w oparciu o wyniki badania kwestionowanej opony i przedstawionych dokumentów.

    V. COP załatwi reklamację na wadliwe opony według własnego uznania tj.:

    1. dostarczy opony bez wad lub udzieli odpowiedniej ulgi na zakup nowych opon.
    2. zwróci odpowiednią część ceny według obowiązującego w dniu przyjęcia reklamacji zalecanego cennika COP lub w uzasadnionych przypadkach całość ceny kupna.

    VI. Okres gwarancji trwa od daty zakupu nowej opony lub nowego samochodu, udokumentowanej odpowiednim dowodem zakupu, do czasu gdy bieżnik w oponie stanie się płytszy niż 1,6 mm lub osiągnie miejsce oznaczone TWI. Za wyjątkiem przypadków, o których mowa poniżej w pkt.VII, rekompensatę z tytułu gwarancji przyznaje się do wysokości ograniczonej poprzez odliczenie wartości zużycia reklamowanej opony.

    VII. Konsumentom przyznaje się w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu nowej opony lub nowego samochodu - o ile nie upłynął jeszcze okres gwarancyjny ustalony według postanowień pkt II i pkt VI:
    a) rekompensatę za wadliwą oponę w wysokości 100%
    b) rekompensatę za montaż i demontaż opony według stawek określonych przez COP (nie dotyczy opon z OE)

    VIII. Na wniosek reklamującego COP zrekompensuje kupno dętki i/lub ochraniacza, jeżeli ich uszkodzenie nastąpi w wyniku wady opony.

    IX. COP nie odpowiada za uszkodzenia wynikające z:

    * nieprawidłowego przechowywania opon
    * założenia opony na obręcz o nieodpowiednim rozmiarze lub typie, bądź na obręcz, która jest uszkodzona i/lub skorodowana
    * użycie nieprawidłowego wymiaru dętki lub zaworu, używania opony niezgodnie z jej przeznaczeniem lub parametrami technicznymi
    * uszkodzenia opony w związku z nieprawidłowym montażem lub demontażem
    * przedwczesnego lub nieregularnego zużycia spowodowanego złym stanem technicznym pojazdu (niewyważenie, uszkodzone hamulce, zawieszenie itp.)
    * eksploatacji opon z nieodpowiednim ciśnieniem wewnętrznym w porównaniu ze specyfikacją podaną w instrukcji obsługi i/lub ze specyfikacją techniczną producenta opon
    * mechanicznego lub chemicznego uszkodzenia opon, sportowej eksploatacji opon (wyścigi, rajdy)
    * uszkodzenia opony w związku z wystąpieniem innych okoliczności (pożar, wypadek, przegrzanie, siła wyższa, itp.)
    * używania opon poniżej dopuszczalnej głębokości bieżnika
    * naprawiania opony (wulkanizacja) poza producentem
    * przeciążania pojazdu
    * uszkodzenia obcym przedmiotem między dwoma kołami (koła bliźniacze)

    X. COP nie pokrywa odszkodowania za straty czasu i niewygody wynikające z przestoju pojazdu oraz inne szkody będące następstwem wady opony.

    XI. Nie podlega reklamacji opona, która nie posiada numeru DOT l/lub numeru seryjnego.

    XII. Wszelkie reklamacje mogą być składane w każdym punkcie dilerskim danej marki opon lub bezpośredni w siedzibie Gwaranta, według wyboru Klienta, na podstawie dowodu zakupu.

  • Zadaj pytanie
  • Oceny i opinie
  • Akcesoria
  • Raty Santander

Sprawdź swój depozyt

kleber micheline yokohama dunlop hankook firestone unirolay toyo pirelli vredestein
facebook
OK, zamykam

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie »