Gwarancje
Wszystkie produkty, sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją producenta. Jeśli w twoim produkcie występuje podejrzenie wystąpienia wady fabrycznej, niezwłocznie zaprzestań użytkowania go i zgłoś reklamację!
Gwarancją nie są objęte towary uszkodzone mechanicznie (np. przecięta opona) lub towary naprawiane. Szczegółowy opis warunków gwarancyjnych dla każdego produktu znajdziesz na jego karcie w zakładce „Gwarancja”.
Umożliwiamy Ci wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego w oddzielnej zakładce "Reklamacje". Prosimy o dokładne wypełnienie wymaganych pól formularza, co usprawni proces reklamacyjny. Po wypełnieniu zgłoszenia, na wskazany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia reklamacji oraz dalsze instrukcje np. gdzie należy dostarczyć reklamowany towar.
Czas rozpatrzenia reklamacji biegnie od momentu dostarczenia towaru do wskazanego punktu.