Gwarancje

Wszystkie produkty, sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją producenta. Jeśli w twoim produkcie występuje podejrzenie wystąpienia wady fabrycznej, niezwłocznie zaprzestań użytkowania go i zgłoś reklamację!

Gwarancją nie są objęte towary uszkodzone mechanicznie (np. przecięta opona) lub towary naprawiane. Szczegółowy opis warunków gwarancyjnych dla każdego produktu znajdziesz na jego karcie w zakładce „Gwarancja”.

Umożliwiamy Ci wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego w oddzielnej zakładce "Reklamacje". Prosimy o dokładne wypełnienie wymaganych pól formularza, co usprawni proces reklamacyjny. Po wypełnieniu zgłoszenia, na wskazany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia reklamacji oraz dalsze instrukcje np. gdzie należy dostarczyć reklamowany towar.

Czas rozpatrzenia reklamacji biegnie od momentu dostarczenia towaru do wskazanego punktu.

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem poniższego formularza.

Temat
E-mail
Treść
Załącznik
Kod z obrazka Przepisz kod z obrazka

Wyślij

Sprawdź swój depozyt

facebook