Witaj, Zaloguj się | Zarejestruj się
Nazwa marki
Tracmax
Nazwa modelu
X-PRIVILO TX3
Kod producenta
6958460916314
Rodzaj pojazdu
Osobowy
Rozmiar
255/55 R19
Indeks nośności
111 (do 1090kg na oponę)
Indeks prędkości
W (do 270km/h)
Sezon
letnie
Informacje producenta
-
Dodatkowe oznaczenia
XL
Cena za szt. (zawiera VAT) | Czas realizacji | Informacje dodatkowe | Ilość |
286.71 zł | ![]() |
Rok produkcji 2019 |
Ilość sztuk: |
1. Gwarancji udziela się na 24 miesiące od daty zakupu, lecz nie dłużej niż do momentu zużycia bieżnika do wartości minimalnej 1,6mm.
2. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady wynikające z winy producenta, a zatem dotyczy przyczyn związanych z wykonawstwem, konstrukcją lub materiałami użytymi w procesie produkcji.
3. Gwarancją nie są objęte wady spowodowane:
- uszkodzeniem mechanicznym (przebicia, przecięcia);
- nieprawidłową eksploatacją;
- nieprawidłowym montażem;
- złym stanem technicznym pojazdu;
- nieprawidłowym transportem lub przechowywaniem;
- nadmiernym zużyciem wynikającym z eksploatacji pojazdu w ekstremalnych warunkach drogowych i pogodowych, w tym użycia w zawodach sportowych lub innych wydarzeniach mających cechy współzawodnictwa sportowego;
- naturalnym procesem starzenia się gumy
4. Dodatkowo gwarancją nie są objęte opony:
- jednostronnie lub częściowo zużyte do wartości TWI (wskaźnik zużycia bieżnika);
- z usuniętym lub nieczytelnym numerem DOT i/lub numerem homologacji europejskiej ECE i/lub numerem fabrycznym i/lub datą produkcji;
- naprawiane, pogłębiane, modyfikowane poza producentem.
5. Zgłoszenia reklamacji należy dokonać:
- wypełniając formularz gwarancyjny na stronie internetowej sprzedawcy;
- w punkcie zakupu opon;
- pocztą na adres: ENiS Sp. z o.o., ul. Bociana 18, 31-231 Kraków, z dopiskiem "Reklamacja".
6. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty dostarczenia wyrobu do punktu sprzedaży.
W przypadku konieczności przeprowadzenia specjalistycznych badań reklamowanego produktu, w/w termin może ulec wydłużeniu. W takim przypadku Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Klienta przed upływem 14 dni od dnia dostarczenia wyrobu do punktu sprzedaży.
7. W przypadku uznania reklamacji opona przechodzi na własność Gwaranta, a Użytkownik otrzymuje rekompensatę w wysokości odpowiadającej pozostałej, użytecznej części opony. Procentową wielkość rekompensaty oblicza się wg poniższej formuły:
B - 1,6mm(TWI) A - procentowa wielkość rekompensaty [%]
A = --------------------- x 100% B - głębokość rzeźby reklamowanej opony [mm] (do kalkulacji przyjmuje isę najniższe miejsce)
C - 1,6mm (TWI) C - głębokość bieżnika opony nowej [mm]
8. W przypadku nieuznania reklamacji ewentualny zwrot opon odbywa się na koszt Klienta.
9. Wszystkie przypadki nieomówione w tym regulaminie gwarancji będą rozpatrywane zgodnie z polskim prawem.
10. Gwarant (Producent) oraz firma ENiS Sp. z o.o. Sp. K. (Sprzedawca) nie ponoszą odpowiedzialności za straty czasu i niewygody wynikające w czasie przestoju pojazdu oraz inne szkody będące następstwem wady produktu oraz przeprowadzanego procesu reklamacji.
Opinie dla produktu Tracmax X-PRIVILO TX3 255/55 R19
Dodaj opinię »1. Gwarancji udziela się na 24 miesiące od daty zakupu, lecz nie dłużej niż do momentu zużycia bieżnika do wartości minimalnej 1,6mm.
2. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady wynikające z winy producenta, a zatem dotyczy przyczyn związanych z wykonawstwem, konstrukcją lub materiałami użytymi w procesie produkcji.
3. Gwarancją nie są objęte wady spowodowane:
- uszkodzeniem mechanicznym (przebicia, przecięcia);
- nieprawidłową eksploatacją;
- nieprawidłowym montażem;
- złym stanem technicznym pojazdu;
- nieprawidłowym transportem lub przechowywaniem;
- nadmiernym zużyciem wynikającym z eksploatacji pojazdu w ekstremalnych warunkach drogowych i pogodowych, w tym użycia w zawodach sportowych lub innych wydarzeniach mających cechy współzawodnictwa sportowego;
- naturalnym procesem starzenia się gumy
4. Dodatkowo gwarancją nie są objęte opony:
- jednostronnie lub częściowo zużyte do wartości TWI (wskaźnik zużycia bieżnika);
- z usuniętym lub nieczytelnym numerem DOT i/lub numerem homologacji europejskiej ECE i/lub numerem fabrycznym i/lub datą produkcji;
- naprawiane, pogłębiane, modyfikowane poza producentem.
5. Zgłoszenia reklamacji należy dokonać:
- wypełniając formularz gwarancyjny na stronie internetowej sprzedawcy;
- w punkcie zakupu opon;
- pocztą na adres: ENiS Sp. z o.o., ul. Bociana 18, 31-231 Kraków, z dopiskiem "Reklamacja".
6. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty dostarczenia wyrobu do punktu sprzedaży.
W przypadku konieczności przeprowadzenia specjalistycznych badań reklamowanego produktu, w/w termin może ulec wydłużeniu. W takim przypadku Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Klienta przed upływem 14 dni od dnia dostarczenia wyrobu do punktu sprzedaży.
7. W przypadku uznania reklamacji opona przechodzi na własność Gwaranta, a Użytkownik otrzymuje rekompensatę w wysokości odpowiadającej pozostałej, użytecznej części opony. Procentową wielkość rekompensaty oblicza się wg poniższej formuły:
B - 1,6mm(TWI) A - procentowa wielkość rekompensaty [%]
A = --------------------- x 100% B - głębokość rzeźby reklamowanej opony [mm] (do kalkulacji przyjmuje isę najniższe miejsce)
C - 1,6mm (TWI) C - głębokość bieżnika opony nowej [mm]
8. W przypadku nieuznania reklamacji ewentualny zwrot opon odbywa się na koszt Klienta.
9. Wszystkie przypadki nieomówione w tym regulaminie gwarancji będą rozpatrywane zgodnie z polskim prawem.
10. Gwarant (Producent) oraz firma ENiS Sp. z o.o. Sp. K. (Sprzedawca) nie ponoszą odpowiedzialności za straty czasu i niewygody wynikające w czasie przestoju pojazdu oraz inne szkody będące następstwem wady produktu oraz przeprowadzanego procesu reklamacji.